انتصاب قلی زاده به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی شرکت شهر سالم

  • صفحه اصلی
  • انتصاب قلی زاده به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی شرکت شهر سالم
انتصاب قلی زاده به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی شرکت شهر سالم
انتصاب قلی زاده به عوان سرپرست روابط عمومی

انتصاب قلی زاده به عنوان سرپرست جدید روابط عمومی شرکت شهر سالم

به گزارش مهندسان شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، مراسم تکریم مدیر سابق روابط عمومی و سرپرست جدید این واحد با حضور امیر نورمحمدی، مدیرعامل شرکت شهر سالم و معاونان، مشاوران و مدیران این شرکت برگزار شد. در این مراسم، حکم سرپرستی روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم به مریم قلی‌زاده اعطا شد.

مطابق این حکم، مریم قلی‌زاده مسئولیت اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای در حوزه تصدی خود را برعهده دارد و باید برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را بر اساس اهداف شرکت و رویکردهای ابلاغی مدیرعامل تنظیم و با مشارکت مساعی معاونان و مدیران شرکت و هم‌فکری با کارکنان اجرا کند.

در این مراسم، به علی قاسمی‌جهان، مدیر پیشین واحد روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر سالم، لوحی اهداء شد تا از خدمات او تقدیر شود.

مریم قلی‌زاده دانشجوی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است و در کارنامه‌اش بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در بخش‌های مختلف شهرداری تهران از جمله رفاهی، رسیدگی به شکایات و غیره قابل ذکر است. همچنین، وی سابقه مسئولیت روابط عمومی در سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری و سازمان حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران را نیز دارد.

_________________

برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید