امکان انتقال عمده فروشان بازار به خارج از شهر

  • صفحه اصلی
  • امکان انتقال عمده فروشان بازار به خارج از شهر
امکان انتقال عمده فروشان بازار به خارج از شهر

امکان انتقال عمده فروشان بازار به خارج از شهر

مهدی چمران، در جلسه یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در میان خبرنگاران به اطلاعاتی پیرامون موارد مهمی پرداخت. او به گزارش مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اشاره کرد که در آن به آتش‌سوزی بازار پرداخته می‌شود. همچنین، اعلام کرد که گزارش مربوط به وضعیت محله‌ها توسط ناصر امانی، یکی از اعضای شورا، ارائه خواهد شد. به علاوه، طرحی نیز برای بررسی و تقسیم کار مراکز ورزشی میان مناطق و سازمان ورزش مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در بخشی دیگر از سخنان خود، مهدی چمران به اهمیت جابجایی بازار و تبعات آن اشاره کرد. او تأکید کرد که ساختمان‌های بازار امکان جابجایی ندارند و تنها راهکار ممکن جابجایی مسیرهای ورود و خروجی است.

وی در مورد انبار‌های بازار نیز توضیح داد که ضرورتی ندارد که انبارها در بازار قرار داشته باشند و می‌توان آن‌ها را در خارج از شهر مدیریت کرد. به نظر او، این کار به جلوگیری از تجمع انبوه کالاها در بازار کمک خواهد کرد.

چمران نیز به تلاش‌های شهرداری تهران اشاره کرد که نیروها را مستقر و تدابیر امنیتی را تقویت می‌کند. وی از تغییرات در ستاد اربعین نیز خبر داد که با هدف راحتی زائران در نقاط مرزی ایران و عراق برگزار می‌شود.

در پایان، مهدی چمران اشاره کرد که پاسخ به سوالات مطرح شده درباره شهرداری تهران در جلسات آینده ارائه خواهد شد و شهردار نیز به این سوالات پاسخ خواهد داد. او همچنین اعلام کرد که بودجه‌ای به ارزش ۳۰ میلیارد تومان برای اربعین در نظر گرفته شده است.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید