اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی

  • صفحه اصلی
  • اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی
اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی

اقدام سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برای روان سازی خدمت رسانی عمومی و تخصصی

علی اصغر زحمتکش با اشاره به مزیت های سامانه سینا به نسبت سامانه های قبلی سازمان اظهارکرد: سامانه سینا فرایند های ۵۴ گانه ارائه شده در ۱۳ سامانه مجزا در نظام مهندسی را به صورت تجمیع شده و با کیفیت بهتر در اختیار مهندسان قرار می دهد.
وی با بیان اینکه معماری و ساختار این سیستم ها به گونه ای است که یکپارچگی و جامعیت اطلاعات سطح سازمان را فراهم می کند، افزود: بزرگترین مزیت این سامانه ایجاد جریان روان اطلاعات بین بخش های مختلف سازمان است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تاکید کرد: این سامانه به گونه ای توسعه می یابد که تمامی منابع اطلاعاتی سازمان یکپارچگی خود را حفظ کرده به طوری که اجرای ماموریت های سازمان با سهولت و کیفیت بهتری ارائه می شود.
زحمتکش با اشاره به برخی دیگر از مزیت های سامانه سینا خاطرنشان کرد: کاهش هزینه ها، دسترسی بهتر و سریعتر به داده ها، افزایش شفافیت، بهبود هماهنگی بین بخشی، استاندارد سازی فرایندهای کاری و تسهیل در توسعه خدمات بخشی از مزایای این سامانه سینا تلقی می شوند.
وی عنوان کرد: این سامانه به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از وب سرویس قابلیت اتصال به ارگان های دیگر از قبیل شهرداری، شرکت گاز، راه شهرسازی و حتی دیگر سامانه های کاربردی سازمان مانند سامانه نوسا و اتوماسیون اداری را دارد.
 رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد افزود: سامانه سینا نقش مهمی در تکریم ارباب رجوع ایفا خواهد کرد و باعث خواهد شد تا مهندسین با صرف زمان کمتری خدمات مورد نظر خود را از سازمان دریافت کنند.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید