افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت شن و ماسه و تبعات آن در جاجرم

  • صفحه اصلی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت شن و ماسه و تبعات آن در جاجرم
افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت شن و ماسه و تبعات آن در جاجرم

افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت شن و ماسه و تبعات آن در جاجرم

 نقل از تی نیوز:

خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی:

اخیرا صحبت از افزایش نرخ شن و ماسه و تاثیر پذیری بازار مسکن از بالا رفتن نرخ محصولات این حوزه خبر داده اند. بی توجه به تبعات گرانی مصالح ساختمانی، شرایط خانه دار شدن مردم را هم سخت تر از قبل کرده و ساخت و ساز را به شدت کاهش یافتهو باعث رکود تورمی در حوزه مسکن شده است.
افزایش صددرصدی قیمت شن و ماسه در جاجرم و مشکلات فراوان مردم و اصناف
کاویانی یکی از تولید کنندگان بلوک ساختمانی در این باره می گوید: متاسفانه افزایش یکباره قیمت شن و ماسه باعث افت شدید بازار فروش بلوکه شده است به صورتی که پیش از این محصولات خود را بصورت پیش فروش ارائه می کردیم، اما اکنون با توجه به افزایش قیمت ها و کاهش محسوس فروش به ناچار مجبور به دپو محصولات خود در کارگاه هستیم.
فاطمی، یکی دیگر از تولید کنندگان مصالح ساختمانی اظهار می دارد: افزایش قیمت مصالح ساختمانی باعث کاهش قدرت خرید مردم شده و تاثیر مستقیم بر بیکاری عده ای از جوانان شهر داشته است بصورتی که پیش از این ده نفر در کارگاه بنده مشغول بکار بودند که متاسفانه با شرایط پیش آمده مجبور به تعدیل نیرو شدیم که از ده نفر نیروی شاغل در کارگاه ۴ نفر شغل خود را از دست داده اند.
آموزگار ،یکی از مشاورین املاک نیز در این خصوص می گوید: افزایش قیمت مصالح باعث کاهش ساخت و ساز در شهر شده است و با توجه به توقف ساخت و ساز و تقاضای جوانان برای خرید و اجاره مسکن باعث افزایش بی رویه قیمت های اجاره بها شده و مشکلات فراوانی برای مردم بوجود آورده است.
شاهوردی، یکی دیگر از شهروندان می گوید: بیش از یک سال است که در حال ساخت منزل مسکونی هستم که متاسفانه افزایش بی رویه قیمت


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید