افتتاح میدان کتاب و ۵ ایستگاه خط ۶ در آستانه مهرماه

  • صفحه اصلی
  • افتتاح میدان کتاب و ۵ ایستگاه خط ۶ در آستانه مهرماه
افتتاح میدان کتاب و ۵ ایستگاه خط ۶ در آستانه مهرماه
افتتاحیه در مهرماه

افتتاح میدان کتاب و ۵ ایستگاه خط ۶ در آستانه مهرماه

محسن هرمزی، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، در حاشیه افتتاح پست برق محور جنوبی خط ۶ متروی تهران، اعلام کرد که ایستگاه میدان کتاب این ماه افتتاح می‌شود و در حال حاضر در مراحل نهایی تست‌ها قرار دارد. او همچنین افزود که ۶ کیلومتر محور شمال غربی خط ۶ نیز در تاریخ ۲۷ شهریور تحت تست‌های گرم قرار خواهد گرفت.

هرمزی به اهمیت مسائل سیگنالینگ در ایستگاه میدان کتاب اشاره کرد و افزود که مراحل عملیاتی این ایستگاه تمام شده است و فقط مسائل مرتبط با سیگنالینگ باقی‌مانده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین اعلام کرد که ایستگاه پرند نیز با حل مشکلات برق، در تاریخ اول مهر به بهره‌برداری خواهد رسید.

در زمینه تامین و تجهیز وسایل حمل و نقل عمومی، هرمزی افزود که در راستای خدمات مهرماه شهرداری تهران، ۶ رام قطار اورهال تحویل داده شده و ۹۷ دستگاه اتوبوس نیز جهت استفاده در ایام اربعین به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می‌شوند. همچنین، قراردادهای دیگری برای تأمین اتوبوس‌ها با شرکت‌های عقاب و اسنا به زودی منعقد خواهد شد.

هرمزی همچنین اعلام کرد که در حوزه تاکسی، ۱۵۰ دستگاه ون در هفته اول مهر به ناوگان اضافه خواهند شد و دانش آموزان با استفاده از کارت شناسایی، از اتوبوس و مترو به صورت رایگان استفاده می‌توانند.

در پایان، او به اهمیت احداث زیرساخت‌های لازم برای توسعه خطوط مترو اشاره کرد و افزود که با تکمیل پست برق با ظرفیت ۵۰ مگاوات در خط شش مترو، تأمین برق پایدار برای این خط انجام شده است. او همچنین تاکید کرد که کار احداث در خط شش تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و ایستگاه‌های میدان خراسان، ۱۷ شهریور و سربازو نجات‌اللهی نیز طبق برنامه در تاریخ‌های مشخص تحویل مردم خواهند شد.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید