افتتاح 103 پروژه در 14 شهر جدید

افتتاح 103 پروژه در 14 شهر جدید
وزارت راه و شهرسازی

افتتاح 103 پروژه در 14 شهر جدید

شرکت عمران شهرهای جدید در هفته دولت اعلام کرده است که ۱۰۳ پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری در شهرهای جدید سراسر کشور را در دستور کار دارد. این پروژه‌ها با هزینه‌ای تقدیر شده بالغ بر ۹۳۸ میلیارد تومان اجرا شده و تعداد ۲,۳۴۷ نفر را به عنوان نیروی انسانی در ۱۴ شهر جدید به کار خواهند گرفت.

به تفکیک این پروژه‌ها، در شهر جدید اندیشه ۴ پروژه با اعتبار ۶۳۰ میلیون ریال و اشتغال ۱۲۰ نفر، در شهر جدید پردیس ۱۹ پروژه با اعتبار ۱,۱۴۶ میلیون ریال و اشتغال ۷۵۲ نفر، در شهر جدید پرند ۸ پروژه با اعتبار ۸۶۸ میلیون ریال و اشتغال ۳۰۰ نفر، در شهر جدید مهستان ۳ پروژه با اعتبار ۱,۳۱۷ میلیون ریال و اشتغال ۴۲۵ نفر و در شهر جدید فولادشهر ۱۴ پروژه با اعتبار ۷۲۹ میلیون ریال و اشتغال ۱۸۵ نفر افتتاح خواهند شد.

در ادامه، ۵ پروژه در شهر جدید مجلسی با اعتبار ۳۳۲ میلیون ریال و اشتغال ۷۵ نفر، ۶ پروژه در شهر جدید صدرا با اعتبار ۱,۳۷۰ میلیون ریال و اشتغال ۱۰۷ نفر، ۱۲ پروژه در شهر جدید بینالود با اعتبار ۵۴۱ میلیون ریال و اشتغال ۳۰ نفر، ۴ پروژه در شهر جدید گلبهار با اعتبار ۴۸۴ میلیون ریال و اشتغال ۱۴۹ نفر، ۱۲ پروژه در شهر جدید سهند با اعتبار ۱,۲۱۰ میلیون ریال و اشتغال ۶۷ نفر، و ۲ پروژه در شهر جدید علوی با اعتبار ۲۵ میلیون ریال و اشتغال ۱۲ نفر نیز بهره‌برداری می‌شوند.

این افتتاح‌ها همچنین شامل ۲ پروژه در شهر جدید رامشار با اعتبار ۱۶۰ میلیون ریال و اشتغال ۲۰ نفر، ۵ پروژه در شهر جدید رامین با اعتبار ۴۸۴ میلیون ریال و اشتغال ۱۴۹ نفر، ۱۲ پروژه در شهر جدید شیرین‌شهر با اعتبار ۱,۲۱۰ میلیون ریال و اشتغال ۶۷ نفر، ۴ پروژه در شهر جدید هشتگرد با اعتبار ۳۲۵ میلیون ریال و اشتغال ۲۱ نفر و ۲ پروژه در شهر جدید گلشهر با اعتبار ۵۲۰ میلیون ریال و اشتغال ۱۱۷ نفر خواهند بود.

با افتتاح این پروژه‌ها، توسعه و رونق شهرهای جدید در کشور تشویق شده و اشتغال‌زایی در این مناطق تقویت خواهد شد.


برای دریافت جدیدترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید