اراضی 15 هکتاری حریم به محدوده شهر ایلام الحاق می‌شود

  • صفحه اصلی
  • اراضی 15 هکتاری حریم به محدوده شهر ایلام الحاق می‌شود
اراضی 15 هکتاری حریم به محدوده شهر ایلام الحاق می‌شود
الحاق اراضی 15 هکتاری به شهر ایلام

اراضی 15 هکتاری حریم به محدوده شهر ایلام الحاق می‌شود

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، درباره الحاق ۱۵ هکتار از اراضی حریم به محدوده شهر ایلام، اعلام کرد که تمامی مجوزهای لازم برای این اقدام از جانب معاونت شهرسازی و معماری وزارت راه و کمیسیون‌های مرتبط در استان تأمین شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز اضافه کرد که این اراضی به مساحت ۱۵ هکتار، قابلیت ساخت هزار و ۸۸ واحد مسکونی در ۴۶ بلوک را دارند و به عنوان بخشی از طرح نهضت ملی مسکن تخصیص داده شده‌اند.

مالکی توضیح داد که بلوک‌های ساخته شده از ۶ طبقه مسکونی و ۲ طبقه پارکینگ تشکیل شده‌اند. در فاز اول این طرح، که شامل ۹ بلوک می‌شود، فرآیند آماده‌سازی آغاز شده است.

وی افزود که این اراضی با کاربری‌های مختلف از جمله مسکونی، تجاری، عمومی، خدماتی و آموزشی برنامه‌ریزی شده‌اند و تمامی امکانات لازم برای ساکنان در نظر گرفته شده است.

همچنین، مالکی از بازدید خود از یک پروژه دیگر با مساحت ۴ هزار و ۶۷۸ متر مربع با ظرفیت ۱۶۰ واحد مسکونی در ۴ بلوک ۶ طبقه‌ای و دو طبقه پارکینگ نیز خبر داد.

وی همچنین از دیگر پروژه‌های بازدید شده خبر داده که شامل یک زمین به مساحت ۳۱ هزار و ۶۵۷ متر مربع با ظرفیت ۶۳۰ واحد مسکونی در ۷ بلوک با ۹ طبقه مسکونی و ۲ طبقه پارکینگ می‌باشد.

در سفر دیگری، پروژه ۴۸ واحدی نهضت ملی مسکن و زمین‌های کمربندی شرقی و شمالی شهر ایلام نیز از نزدیک مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

در این سفر استانی، روح‌الله اکبری دستیار ویژه، هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان، و خسرو دانشجو معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی نیز ارسلان مالکی را همراهی می‌کنند.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید