اخذ پیمانکار برای مشکل رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان

  • صفحه اصلی
  • اخذ پیمانکار برای مشکل رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان
اخذ پیمانکار برای مشکل رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان
مشکل بزرگراه آزادگان

اخذ پیمانکار برای مشکل رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان

میثم مظفر، درباره سرقت لوله‌های آب در بخش میانی بزرگراه آزادگان، اظهاراتی داد. وی اعلام کرد که شهرداری پس از اطلاع از مشکلات مرتبط با رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان، به منظور رفع این مشکل، یک پیمانکار را برای انجام اقدامات لازم استخدام کرده است.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز اظهار داشت که با تغییر اختصاص ردیف‌های بودجه و استفاده از ۱۰ درصد اعتبار مختص شهرداری، منابع مالی برای حل این مشکل تأمین شده و فرآیند بازسازی و ترمیم آن آغاز شده است.

وی همچنین تاکید کرد که لازم است گزارش‌های مربوط به انجام اقدامات و رفع مشکلات به دست آید تا اطمینان حاصل شود که مشکلات به طور کامل حل شده‌اند یا خیر. به علاوه، اهمیت تأمین اعتبار برای راه‌اندازی تصفیه‌خانه جنوب تهران توسط شرکت آب و فاضلاب نیز تأکید شد.

مظفر با اشاره به اهمیت تصفیه‌خانه‌ها، به ویژه تصفیه‌خانه جنوب تهران، بیان کرد که این مشکل باعث گره خوردن در مسائل آب و فاضلاب مناطق مختلف شهر، به ویژه مناطق ۱۸، ۱۹ و ۲۰ شده است. او از شرکت آب و فاضلاب خواست تا با جدیت به راه‌اندازی و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه جنوبی شهر اهمیت دهد.

این اظهارات به دنبال گزارشات درباره سرقت تجهیزات آب و فاضلاب در رفیوژ میانی بزرگراه آزادگان و نگرانی از وقوع بحران به دنبال نشست زمین در این منطقه، توسط رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در جلسه شورا اعلام شده بود.


برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید