اجرای ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان گیلان

  • صفحه اصلی
  • اجرای ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان گیلان
اجرای ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان گیلان
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن:

اجرای ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان گیلان

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد که در استان گیلان در حال اجرای ۱۰ هزار واحد مسکونی به عنوان بخشی از نهضت ملی مسکن هستند و برای ۱۵ هزار و ۸۰۰ نفر از متقاضیان این استان زمین تامین شده است. او در نشستی با حضور استاندار و مدیران استانی این اطلاعات را اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اشاره کرد که مشکلات تامین زمین در استان‌های شمالی از جمله گیلان شامل مسائلی مانند توپوگرافی منطقه و وجود زمین‌های کشاورزی درجه یک و دو می‌شود. او همچنین به اهمیت توافق با مالکان بخش خصوصی در تامین زمین اشاره کرد و افزود که این توافقات می‌تواند به افزایش ارزش زمین‌ها و تخصیص آنها به طرح نهضت ملی مسکن کمک کند.

وی تعداد کل متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان گیلان را اعلام کرد و افزود که برای ۱۵ هزار و ۸۰۰ نفر از این متقاضیان زمین تامین شده است. او از قانون جهش تولید مسکن به عنوان یکی از ابزارها برای حل مشکل کسری زمین در استان گیلان سخن گفت.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن همچنین به تکلیف ادارات کل راه و شهرسازی در اتمام پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر اشاره کرد و اظهار کرد که تفاهمی با وزارت نیرو و اتاق تعاون دارند تا این دستگاه‌ها در اتمام پروژه‌ها به آنها کمک کنند. همچنین از صندوق ملی مسکن به منظور تکمیل پروژه‌ها حمایت خواهند کرد.

وی در پایان به اهمیت قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت که زمین‌ها به افرادی که مشمول این قانون هستند واگذار می‌شوند.

برای دریافت آخرین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید