آغاز ایمن سازی گود رها شده فرهنگ

آغاز ایمن سازی گود رها شده فرهنگ
گود رها شده فرهنگ بازسازی می شود

آغاز ایمن سازی گود رها شده فرهنگ

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، آقای علی نصیری، درباره آغاز فعالیت‌های ایمن سازی گود پارکینگ طبقاتی میدان فرهنگ خبر داده است. بر اساس اظهارات ایشان، به دستور شهردار تهران و با تأکید بر تشکیل قرارگاه ایمنی کالبدی شهر، ایمن سازی گود فرهنگ در جلسه سوم این قرارگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در اولویت اقدامات شهرداری تهران قرار گرفت.

همچنین، رئیس سازمان مدیریت بحران تهران اظهار کرد که به دلیل اهمیت موضوع ایمنی گود فرهنگ و خطری که برای ساختمان‌های اطراف آن وجود دارد، جلسه ستاد اضطراری مدیریت بحران کلانشهر تهران به منظور بررسی ویژه این گود در محل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد برگزار شده است. موضوع ایمن سازی سریع گود فرهنگ نیز در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

با توجه به گزارشات سایت شهر، جانشین شهردار در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرده است که با پیگیری سازمان مدیریت بحران تهران و اتخاذ تدابیر مربوطه، عملیات فعال سازی کارگاه و ایمن سازی گود آغاز شده است. همچنین، تا رفع کامل خطر گود، این موضوع در دستور کار قرارگاه ایمنی قرار دارد و پیگیری آن ادامه خواهد داشت.

____________________________________________

برای دریافت جدید ترین اخبار با پایگاه خبری مهندسان شهر همراه باشید.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید