13 واحد مسکونی برای محرومین چهارمحال و بختیاری احداث شد

  • صفحه اصلی
  • 13 واحد مسکونی برای محرومین چهارمحال و بختیاری احداث شد
13 واحد مسکونی برای محرومین چهارمحال و بختیاری احداث شد

13 واحد مسکونی برای محرومین چهارمحال و بختیاری احداث شد

با گروه‌های متفاوتی مواجه شده‌ام، گروه‌های جوانی که داوطلب یک گوشه‌ایی از کار را برداشته‌اند و گاها با تمام گمنامی‌شان، اسم و رسم‌ها در دل مناطق محروم و نیازمندان دارند و حتی سرشناس‌تر از فلان مسئول هستند.

وقتی انگیزه و اشتیاق این جوانان برای خدمت به مردم را می‌بینم با خودم می‌گویم برخی به راحتی و با دست باز می‌توانند گره‌ای از گره بگشایند اما آن را گره کور نزنند برای مردم کافی است، این جوانان نه منصب آنچنانی دارند و نه بودجه‌ای از جایی دریافت می‌کنند و می‌توان گفت حقوق و مزایای آن‌ها، دعای خیر مردم است.

آن‌جا که کار رنگ و بوی ایمان و از جان نشات می‌گیرد، دل مردم، با اخلاص خدمتگزاران پیوند می‌خورد و یک آبادی را، آبادتر می‌کند، جوانان قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در چهارمحال و بختیاری توانستند با جهاد خود دست بگیرند، آنها برای مردم در روزهای سخت کرونایی ماسک تهیه می‌کنند و وقتی بوی ماه مهر می‌آید به مهربانی، لوازم‌التحریر و ... اهدا می‌کنند.این جوانان نمی‌گذارند جهیزیه و بیکاری، ازدواج را به کام عروس و داماد تلخ کند و البته غبار غم بی‌خانمانی هم از دل محرومین می‌زدایند.

مجید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت امیرمحمد اژدری و یادبود شهید محمدحسن قاسمی، 250 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان اهداء و همزمان با این اهداء، 13 واحد مسکونی برای محرومان منطقه بازفتِ شهرستان کوهرنگ احداث شد.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید