۲۵ واحد مسکونی به معلولان نیازمند اردبیلی تحویل داده شد

  • صفحه اصلی
  • ۲۵ واحد مسکونی به معلولان نیازمند اردبیلی تحویل داده شد
 ۲۵ واحد مسکونی به معلولان نیازمند اردبیلی تحویل داده شد

۲۵ واحد مسکونی به معلولان نیازمند اردبیلی تحویل داده شد

همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته معلولان 25 واحد مسکونی معلولان در اردبیل افتتاح و تحویل جامعه هدف شده است.

بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ظهر امروز در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی معلولان در اردبیل اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به قشر معلولین برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح واحدهای مسکونی و نیز تحویل آن به مددجویان مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه 25 واحد را تحویل معلولان نیازمند دادیم.

وی با اشاره به این که برای خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی استان پرداخت حق انشعاب آب و برق و عوارض اخذ پروانه ساختمان رایگان است بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به معلولان و افراد زیرپوشش بهزیستی استان برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت معلولان در استان اولویت اساسی است و در این زمینه ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و پرداخت یارانه به افراد مشمول جزو برنامه‌هایی است که درصدد هستیم به شکل مناسب و اساسی در این زمینه اقدام کنیم.

ستاری تصریح کرد: سقف تسهیلات ارائه شده به مددجویان بهزیستی استان از 10 میلیون تومان تا 80 میلیون تومان در نظر گرفته شده و در این زمینه با توجه به نیازها و نیز شناسایی میزان مورد نیاز نسبت به ارائه تسهیلات اقدام می‌شود و این تسهیلات با بررسی‌های لازم ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت خیران مسکن‌ساز استان در این زمینه نیز در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور تاکنون 60 واحد مسکونی احداث و تحویل داده شده و 45 واحد نیز در آینده‌ای نزدیک به اتمام می‌رسد تا بتوانیم واحدها را به نیازمندان اهدا کنیم.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید