از آغاز عملیات ساخت واحد مسکونی تا پرداخت اجاره ۴۹ واحد صنفی

  • صفحه اصلی
  • از آغاز عملیات ساخت واحد مسکونی تا پرداخت اجاره ۴۹ واحد صنفی
 از آغاز عملیات ساخت واحد مسکونی تا پرداخت اجاره ۴۹ واحد صنفی

از آغاز عملیات ساخت واحد مسکونی تا پرداخت اجاره ۴۹ واحد صنفی

نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند:

اقای حسین لاژوردی با توجه به اقدامات انجام شده ویژه یلدایی در این شهرستان، بیان کرد:با همت امور داوطلبان هلال‌احمر فردوس، اجاره معوقه ۴۹ واحد صنفی مستأجر به مبلغ ۲۰ میلیون تومان در شهرستان پرداخت شده است.

وی با اشاره به رسالت‌های هلال‌احمر مبنی بر حمایت از آسیب‌دیدگان از کرونا، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۲۰ بسته حمایتی بین خانوارهای آسیب‌دیده از کرونا توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر فردوس آغاز عملیات ساخت یک واحد مسکونی برای خانواده معلول را از دیگر اقدامات هلال‌احمر فردوس ذکر کرد و گفت: این پروژه ویژه خانواده‌ای با پدر و مادر معلول و دارای سه فرزند احداث می‌شود.

لاژوردی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز پروژه با همکاری بهزیستی و امور داوطلبان هلال‌احمر فردوس تأمین می‌شود، تبیین کرد: این واحد با ۷۰متر زیربنا و در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر احداث می‌شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح ناظران سلامت در این شهرستان، عنوان کرد: این طرح در راستای نظارت بر اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال کرونا در شهرستان اجرایی می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر فردوس در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون  ۸۶۲ واحد صنفی و خدماتی  مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته‌اند.


لینک کوتاه


نظرات کاربران

تعداد نظرات : 0

نظر خود را ثبت کنید